Saturday, February 4, 2012

Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #9


Eelmisel väljakutsel olin kolmas. Olen väga rõõmus selle üle:) Kui võistleijaid vaatasin siis enmi meeldis mulle ka Murka kaart. Väga kenad olid roosad roosid.

Selle nädala Kaia väljakutses tuli kasutada digitemplit või freebiet. Leidsin palju huvitavaid ja alustasin Lalalandcraft.com´ist. Minu jaoks oli see esimest korda midagi sellist kasutada. Samas väga huvitav. Jõudsin selle kaardi valmis enne kui Kaial pikem ja põhjalikum seletus digitemlite kohta tuli. Loodan, et kõik on õigesti:). Seekord siis selline kaart. Digitempel on värvitud tavaliste värvipliiatsitega (hetkel muid värvimise võimalusi pole).Loodan jõuda mõnel järgneval väljakutsel ka millegi mahukamani. 




2 comments:

  1. Väga armas ja õrn kaardike. Hea näide sellest, et ka tavaliste värvipliiatsitega on võimalik kaunis tulemus saada :) Aitäh, et osalesid Kaia's Scrapbooking Fairy Tale väljakutsel! Ootame Sind taas osalema!

    ReplyDelete
  2. Nii vahva , et mu eelmine kaart meeldis :)
    Teil on ka tõesti kena õrn kaart ja väga vahva Freebie. Ise ka alles proovin neid erinevaid värvimisi ja olen teinud hetkel guaššidega, kuid tahaks ka markereid proovida :)

    ReplyDelete